Czy jedno nagranie może być niemal niewyczerpanym źródełkiem leadów? Czy raz przygotowany materiał może dowozić sprzedaż 24/7? Czy wystarczy jedna, sprytna taktyka, by stale rozwijać biznes bez dużej ingerencji?
Poznajcie webinary automatyczne
Webinary automatyczne – innymi słowy „evergreen webinars” – to w dużym uproszczeniu webinar, który nagrywasz raz – udostępniasz cały czas. To zabieg marketingowy, który może świetnie sprawdzić się w kilkunastu branżach – przykłady podam Ci poniżej.
Gdzie warto przetestować webinary automatyczne? Wszędzie!
Podsuwam kilka pomysłów, jak już dzisiaj wdrożyć tego typu rozwiązania w swoim biznesie 🙂
Prezentacje sprzedażowe
Być może oferujesz je już teraz w swoim biznesie. Być może w pewnym stopniu udało Ci się zoptymalizować przygotowania (skrócenie czasu prezentacji czy utworzenie zestawu slajdów). Wiesz, że możesz zrobić więcej i oszczędzić nawet kilka godzin tygodniowo na prezentacjach sprzedażowych, a dodatkowo przeprowadzać je w bardziej profesjonalny sposób?
Webinary automatyczne umożliwią Ci jednorazowe nagranie swojej prezentacji sprzedażowej (więc odpada kwestia stresu i powtarzania materiału nawet kilkukrotnie w ciągu jednego dnia!), a czas zaoszczędzony na umawianiu się na spotkania możesz spędzić na… generowaniu leadów innymi kanałami.
Demo lub onboarding narzędzia lub usługi
Wiele narzędzi oferuje webinary wprowadzające do danej usługi, zwane prezentacjami demo. Aby z takiej opcji skorzystać jako użytkownik, wystarczy zapisać sie i stawić na webinarze w danym dniu i o danej godzinie.
Z webinarami automatycznymi, takie demo tworzysz raz, a Twoi użytkownicy nie muszą przesuwać spotkań w swoich kalendarzach, aby pojawić się na webinarze. Taką prezentację demo można doprowadzić do perfekcji i udostępniać użytkownikom w dowolnym momencie. Nie muszę chyba nadmieniać, że pozytywnie wpływa to na konwersję i lojalność użytkownika w stosunku do narzędzia? 😉
Kursy, szkolenia i lekcje online
Masz wiedzę. Masz umiejętności. Masz predyspozycje do dzielenia się swoim doświadczeniem i monetyzowania tego, co wiesz.
Nie masz czasu.
Webinary automatyczne są perfekcyjnym narzędziem dla wszelkiego rodzaju materiałów edukacyjnych, które mogą być udostępniane online. Nagraj za jednym razem cały kurs, webinary szkoleniowe i zajęcia dla studentów. Oszczędność czasu? Pewnie! A do tego, możliwość edycji materiałów po nagraniu, aby dostarczyć jak najlepsze doświadczenie użytkownika. Najlepszy klient to zadowolony klient, nie zdziw się zatem, jeśli zarekomenduje Twój kurs czy szkolenie innym!
To tylko część możliwości wykorzystania webinarów automatycznych! Wiele innych omówimy podczas bezpłatnego webinaru, który poprowadzimy wspólnie z @ Maciej Biegajewski z @LiveWebinar już 28 września. Serdecznie zapraszam – na zapisanych czeka sporo bonusów 🙂
- Jak poradzić sobie z porażką w biznesie? 6 lekcji z życia - 29 kwietnia 2024
- Ice Breaker – czyli jak angażować uczestników Twoich warsztatów? - 10 marca 2024
- Webinar – jak go promować? - 9 marca 2024