Moi klienci najczęściej wybierają te 3 usługi:
- Warsztaty i szkolenia
- Strategia i procesy
- Organizacja webinaru
Poniżej przedstawiamy opis, jak to zwykle wygląda:
1. Warsztaty i szkolenia
Jako konsultant i trener najczęściej współpracuję z klientami warsztatowo. Możliwe są zarówno krótkie 3-godzinne szkolenia, jak i całodniowe, 7-godzinne warsztaty.
Tematy, które najczęściej prowadzę dla moich Klientów to:
- Marketing i sprzedaż online w B2B i B2C.
- Budowanie lejków marketingowo-sprzedażowych pod kątem wzrostu sprzedaży.
- Generowanie leadów poprzez wideo marketing, głównie webinary i YouTube dla B2B.
- Budowanie marki osobistej i jej monetyzacja, zwłaszcza w formie kursów online.
- Wystąpienia publiczne, wystąpienia przed inwestorami i inne prezentacje biznesowe.
Jak może wyglądać nasza współpraca?
Zwykle są to następujące etapy:
- Opracowanie agendy warsztatów na podstawie ankiety i pogłębionego badania potrzeb
- Zaprojektowanie przeze mnie ciekawych ćwiczeń praktycznych
- Stworzenie slajdów
- Warsztaty stacjonarne lub online
- Przeprowadzenie ankiety ewaluacyjnej po warsztatach
- Przesłanie Uczestnikom materiałów poszkoleniowych (eBooki, PDFy, linki do YouTube i inne…).
Współpracowałam już z firmami takimi jak:
2. Strategia i procesy
Potrzebujesz skutecznego procesu generowania leadów? Chcesz, aby ktoś ułożył dla Ciebie nową, jeszcze skuteczniejszą strategię, która będzie spełniać założone cele biznesowe? Pomogę Ci stworzyć strategię sprzedaży oraz zbudować skuteczne kanały dotarcia do klientów B2B i B2C.
W efekcie tworzymy PROCES generowania leadów, który jest:
- powtarzalny,
- skalowalny,
- mierzalny.
Usługa ta jest szczególnie doceniana przez:
- Managerów Marketingu
- Dyrektorów Sprzedaży
- Kierowników Działów HR, rekrutacji i EB
- Właścicieli firm, bo wprost widzą przełożenie naszych działań na wzrost sprzedaży.
Projekt trwa zwykle 2-6 miesięcy i jest wyceniany indywidualnie.
Rekomendacje klientów
3. Organizacja i / lub prowadzenie webinaru za Klienta
Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz, czy już zrobiłeś/aś 200 webinarów, na pewno już wiesz, że webinary są trudne. Jeśli potrzebujesz wsparcia w organizacji webinaru to jestem do Twojej dyspozycji. Są swie opcje:
Opcja 1: Mogę przeprowadzić za Ciebie webinar, jako tzw. host webinarowy
Tutaj przykład takiego działania: https://hello.tutlo.com/webinary/angielski-w-pracy-jak-uniknac-bledow-jezykowych-na-spotkaniach-biznesowych Zaletą takiego rozwiązania jest to, że możesz korzystać z mojego personal brandingu do wsparcia budowania Twojej marki. Jednocześnie, ze względu na powyższą korzyść, przyjmuję tylko 1-2 tego typu projektu w miesiącu.
Opcja 2: Mogę zorganizować za Ciebie webinar od A do Z.
Pracuję według mojej autorskiej metody, którą przetestowałam już na setkach webinarów::
WEBINAR PRO
? P jak PREZENTACJA, czyli angażowanie słuchaczy oraz skuteczny sposób komunikacji.
? R jak REKLAMA, która zapewni, że dotrzesz z Twoim webinarem do tysięcy osób z Twojej grupy docelowej. Dzięki skutecznym działaniom marketingowym nie tylko zbudujesz silną i rozpoznawalną markę, ale też skutecznie dotrzesz do potencjalnych klientów.
? O jak OSPRZĘT, czyli oprogramowanie, sprzęt i wszelkie technikalia, począwszy od programu do transmisji, system do automatyzacji emaili i inne narzędzia webinarowe.
Umów się na bezpłatną 20-minutową konsultację, żeby sprawdzić, czy i jak mogę Ci pomóc: https://annapro.pl/konsultacje
Szkolenia i warsztaty, które prowadzę:
- Organizacja webinaru - warsztat podstawowy (1-2 dni) lub średniozaawansowany (2-3 dni) - NAJCZĘŚCIEJ WYBIERANY
- Marketing B2B i B2C (warsztat 1-3 dni)
- Generownie leadów B2B/B2C w oparciu o Webinar Marketing (2-5 dni) - NOWOŚĆ!
- Wystąpienia publiczne i prezentacje biznesowe (warsztat 1-2-dniowy)
- Radzenie sobie z tremą (warsztat 1-dniowy)
- Pitching i prezentacja startupu przed inwestorem (warsztat 1-dniowy)
- Webinary rekrutacyjne - warsztaty dla działów HR i EB (warsztat 1-2-dniowy) - NOWOŚĆ!
WAŻNE: Szczegółowa agenda jest zawsze dostosowywana przeze mnie do potrzeb klienta.
Prowadzę również gościnnie zajęcia na Uczelniach Wyższych, m.in. na Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej w Warszawie, Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, Wyższej Szkole Bankowości w Gdańsku. Poniżej rekomendacja po zajęciach na Akademii Leona Koźmińskiego za prowadzenie zajęć na studiach podyplomowych na kierunku "Employer Branding":
Rekomendacja od Uczelni:
Kaja Joanna Gryciak
Ania to pełna energii i pozytywnych emocji profesjonalistka! Podczas zajęć na Akademii Leona Koźmińskiego, zainspirowała całą grupę, zbierając tym samym masę pozytywnych opinii. Rzetelna i konkretna dawka wiedzy i inspiracji sprawia, że nie da się przejść obojętnie obok Ani szkoleń. Tak samo jak obok jej podejścia i profesjonalizmu we współpracy biznesowej 🙂
Pozostałe usługi
✅ PRELEKCJE NA KONFERENCJACH I KONGRESACH NA TEMAT:
- webinary i marketing,
- skuteczne generowanie leadów,
- wystąpienia publiczne, tworzenie prezentacji i inne.
Tematykę prezentacji dobieram indywidualnie pod grupę docelową. Cena za wystąpienie - od 500 zł netto za wystąpienie na konferencji online i od 1500 zł netto za wystąpienie stacjonarne.
✅ KONSULTACJE GRUPOWE I INDYWIDUALNE:
Przykładowe tematy konsultacji:
- Przygotowanie prezentacji typu pitch przed inwestorem.
- Pomoc w przygotowaniu wystąpienia na konferencję branżową.
- Feedback do Twoich slajdów lub przygotowanie slajdów za Ciebie.
Konsultacje online to inwestycja między 300 zł - 500 zł netto / godzinę. Kalendarz dostępnych terminów znajduje się w zakładce konsultacje .
✅ DORADZTWO W ZAKRESIE:
- organizacja kursów online i sprzedaż B2C,
- podnoszenie wyników sprzedaży firm B2B,
- podnoszenie efektywności Działów HR i EB poprzez webinary rekrutacyjne.