Nie zastanawiaj się dłużej, jak sprzedać swój kurs online – zacznij już teraz generować zyski!
Pragniesz prowadzić efektywny marketing kursu, ale nie wiesz, jakie rozwiązania są skuteczne i czego właściwie chcą Twoi przyszli Kursanci? Wizja organizowania i planowania wszystkich etapów wzbudza w Tobie strach, że przepalisz budżet? Nie wiesz, jak sprzedać kurs, żeby przebić się przez prężnie działającą konkurencję?
Uwierz mi – nie jesteś sam z tymi emocjami i problemami. Dlatego też postanowiłam stworzyć swóje autorski kurs, w którym podzielę się doświadczeniem i rozwiązaniami, stosowanymi przeze mnie na co dzień. Odpowiem tym samym na najbardziej trapiące pytania, udowadniając, że sprzedaż kursów online w biznesie B2C i B2B to wyzwanie, któremu możesz sprostać.
Dlaczego warto dowiedzieć się, jak sprzedawać szkolenia online?
Zdradzę Ci, że wielu znakomitych ekspertów, z ogromną wiedzą i doskonałym pomysłem, finalnie nie tworzy własnego produktu, bo nie wie, jak sprzedać kursy online. W ich głowach piętrzą się pytania i wątpliwości, które związane są z np.:
Warto jednak zwiększać swoją wiedzę, aby przełamywać te obawy. W dobie popularności webinarów, znajomość tego jak wyglądają kursy online, może być kluczowym krokiem do zwiększania przychodów, a tym samym – do rozwijania biznesów B2B i B2C. Sięgnij więc po moje wsparcie i konsultacje, podczas których podzielę się swoim doświadczeniem w sprzedaży kursów, klientów takich jak Akademia Bezpiecznego Kodu czy Szkoła Reacta.
Dzięki mojemu szkoleniu, dowiesz się:
Dlaczego Twój biznes i marka osobista powinna wiedzieć, jak sprzedawać kursy?
62% badanych twierdzi, że dostęp do kursów online w miejscu pracy to ważny atut pracodawcy.
(Raport Cyfrowa ewolucja kariery, 2021)
23% pracowników odchodzi z pracy z powodu braku dostępnych szkoleń.
(National Research Business Institute)
36% Polaków uczestniczyło w szkoleniu online w ciągu ostatniego roku.
(Pracuj.pl, 2021)
65% Polaków jest skłonnych poświęcić swój prywatny czas na kurs online, jeśli zwiększy on ich szansę na lepszą pracę.
(Raport Cyfrowa ewolucja kariery, 2021)
Szacuje się, że ogólny rynek związany z e-learningiem osiągnie do 2025 roku 325 mld dolarów.
(Raport Docebo eLearning Market Trends & Forecast 2014-2016)
60% badanych twierdzi, że nauka w formie e-learningu bardziej pasuje do ich obecnego stylu życia, niż klasyczne kursy stacjonarne.
(Statista, 2023)
Średni poziom zapamiętywania wiedzy w e-kursach oscyluje na poziomie 25-60%. W przypadku szkoleń stacjonarnych jest to ok. 10%.
(Dane od WR Hambrecht)
Firmy, które wykorzystują narzędzia i strategie e-learningu, mogą zwiększyć swoją produktywność nawet o 50%.
(IBM)
90% studentów twierdzi, że nauka online jest lepsza niż tradycyjne zajęcia.
(E-learning Trends, 2018)
50% Polaków jest skłonnych poświęcić swój prywatny budżet na kurs online, jeśli zwiększy on ich szansę na lepszą pracę.
(Raport Cyfrowa ewolucja kariery, 2021
Podczas konsultacji przedstawię Ci szereg technik i narzędzi, dzięki którym dowiesz się nie tylko jak zaplanować, ale przede wszystkim jak sprzedać kurs online z dużym zyskiem. Podczas naszego spotkania opowiem, jakie metody są skuteczne, a jakie generują wyłącznie koszty. Dzięki moim protipom dowiesz się jak nagrać kurs online dla swojej grupy odbiorców i jakich błędów unikać, aby nie sabotować swojej cennej pracy.
O mnie
Anna Prończuk-Omiotek – konsultant marketingu i sprzedaży online, mówca, certyfikowany trener szkoleń online. Znana w internecie jako AnnaPRO, głównie z tego, że uczy jak robić PROfesjonalne webinary i prezentacje.
Jestem autorką 5 kursów online, w tym 8-tygodniowego kompleksowego programu “Webinar Master”, opartego o autorską metodę WebinarPRO™. Jestem również wykładowcą akademickim i prowadzę zajęcia na Uczelniach publicznych i prywatnych takich jak Akademia Leona Koźmińskiego, WSB Gdańsk, UMCS w Lublinie, AGH w Krakowie.
Na co dzień pomagam firmom B2B i B2C podnosić efektywność ich działań online i tworzyć powtarzalne procesy dotarcia do klientów docelowych. To co wyróżnia mnie od innych konsultantów to koncentracja na wpływie na wyniki biznesowe przy użyciu technik konsultingowych (mapowanie procesów marketingu i sprzedaży oraz ich optymalizacja) i szkoleniowych (warsztaty „celowane” na podstawie zdiagnozowanych wcześniej potrzeb).
1,5 MLN PLN i ponad 200 ciepłych leadów – to efekt 3-miesięcznej kampanii online, którą prowadziłam dla jednego z klientów z branży szkoleniowej. Z kolei dla jednej z firm z branży IT wygenerowałam ponad 1 milion złotych z kampanii sprzedażowej opartej głównie o webinary.
Jestem też trenerem wystąpień publicznych, a moi klienci osiągają liczne sukcesy i zdobywają pierwsze miejsca w konkursach na najlepsze wystąpienia. Startupy, które przygotowywałam do prezentacji przed inwestorami, zdobyły finansowanie w wysokości nawet 1 mln. złotych.
Sprzedaż kursów online – rekomendacje z Linkedin:
Natasha Iudina
I am very happy to know Anna and can highly recommend her work. Our startup has participated in the competition to enter accalerator for educational start-ups. And we have actually won it. Anna gave as important advice how to improve our pitch deck, as well as how to feel confident during presentation. It helped a lot!
Adam Gozdalik
To dzięki Ani w amerykańskim stylu przedstawiliśmy nasze pomysły na rozwój MŚP. Przyjemnością było twórczo współpracować nad innowacjami i sposobem ich prezentacji. Gorąco polecam Anią wszystkim, którzy szukają wsparcia w wystąpieniach publicznych!
Anna Wykurz
Miałam przyjemność współpracować z Anią przy tworzeniu pitch decka naszego nowego projektu. Dzięki wskazówkom opisującym krok po kroku co powinien zawierać dobry, czytelny pitch deck – stworzyliśmy prezentację bardzo dobrze oddającą idee projektu i wzbudzającą duże zainteresowanie inwestorów. Aniu dziękuję.
Chcesz wiedzieć jak sprzedać kurs online?
Chcesz wiedzieć, jak sprzedawać szkolenia online? Porozmawiajmy! Napisz do mnie wiadomość e-mail lub umów się na bezpłatną, 20-minutową konsultację, podczas której zdradzę Ci wygenerować imponujące zyski!