Sprzedaż kursów online 🪙

Nie zastanawiaj się dłużej, jak sprzedać swój kurs online – zacznij już teraz generować zyski!

Pragniesz prowadzić efektywny marketing kursu, ale nie wiesz, jakie rozwiązania są skuteczne i czego właściwie chcą Twoi przyszli Kursanci? Wizja organizowania i planowania wszystkich etapów wzbudza w Tobie strach, że przepalisz budżet? Nie wiesz, jak sprzedać kurs, żeby przebić się przez prężnie działającą konkurencję?

Uwierz mi – nie jesteś sam z tymi emocjami i problemami. Dlatego też postanowiłam stworzyć swóje autorski kurs, w którym podzielę się doświadczeniem i rozwiązaniami, stosowanymi przeze mnie na co dzień. Odpowiem tym samym na najbardziej trapiące pytania, udowadniając, że sprzedaż kursów online w biznesie B2C i B2B to wyzwanie, któremu możesz sprostać.

Dlaczego warto dowiedzieć się, jak sprzedawać szkolenia online?

Zdradzę Ci, że wielu znakomitych ekspertów, z ogromną wiedzą i doskonałym pomysłem, finalnie nie tworzy własnego produktu, bo nie wie, jak sprzedać kursy online. W ich głowach piętrzą się pytania i wątpliwości, które związane są z np.:

brakiem znajomości technik i narzędzi, które pomogą zautomatyzować pracę,
niewystarczającą wiedzą o tym, jak promować kursy online, aby docierać do nowych, potencjalnych odbiorców,
trudami organizacyjnymi, związanymi z koniecznością budowania realnego harmonogramu,
nieznajomością person, czyli odbiorców kursu,
koniecznością budowania całej strategii sprzedaży.

Warto jednak zwiększać swoją wiedzę, aby przełamywać te obawy. W dobie popularności webinarów, znajomość tego jak wyglądają kursy online, może być kluczowym krokiem do zwiększania przychodów, a tym samym – do rozwijania biznesów B2B i B2C. Sięgnij więc po moje wsparcie i konsultacje, podczas których podzielę się swoim doświadczeniem w sprzedaży kursów, klientów takich jak Akademia Bezpiecznego Kodu czy Szkoła Reacta.

Dzięki mojemu szkoleniu, dowiesz się:

jak określić personę idealnego odbiorcy kursu (zarówno B2B, jak i B2C), który chętnie zapłaci za Twoją wiedzę,
jak stworzyć strategię sprzedaży kursu lub strategię komunikacji,
jak wygląda organizacja kursu online w praktyce,
w jaki sposób wybrać optymalne kanały dotarcia do potencjalnego Kursanta,
jakimi technikami zbudować markę eksperta na bazie stworzonego kursu online,
jak zautomatyzować proces sprzedaży, w oparciu o sekwencje email, One Time Offer i inne, sprawdzone narzędzia.

Dlaczego Twój biznes i marka osobista powinna wiedzieć, jak sprzedawać kursy?

62% badanych twierdzi, że dostęp do kursów online w miejscu pracy to ważny atut pracodawcy.

(Raport Cyfrowa ewolucja kariery, 2021)

23% pracowników odchodzi z pracy z powodu braku dostępnych szkoleń.

(National Research Business Institute)

36% Polaków uczestniczyło w szkoleniu online w ciągu ostatniego roku.

(Pracuj.pl, 2021)

65% Polaków jest skłonnych poświęcić swój prywatny czas na kurs online, jeśli zwiększy on ich szansę na lepszą pracę.

(Raport Cyfrowa ewolucja kariery, 2021)

Szacuje się, że ogólny rynek związany z e-learningiem osiągnie do 2025 roku 325 mld dolarów.

(Raport Docebo eLearning Market Trends & Forecast 2014-2016)

60% badanych twierdzi, że nauka w formie e-learningu bardziej pasuje do ich obecnego stylu życia, niż klasyczne kursy stacjonarne.

(Statista, 2023)

Średni poziom zapamiętywania wiedzy w e-kursach oscyluje na poziomie 25-60%. W przypadku szkoleń stacjonarnych jest to ok. 10%.

(Dane od WR Hambrecht)

Firmy, które wykorzystują narzędzia i strategie e-learningu, mogą zwiększyć swoją produktywność nawet o 50%.

(IBM)

90% studentów twierdzi, że nauka online jest lepsza niż tradycyjne zajęcia.

(E-learning Trends, 2018)

50% Polaków jest skłonnych poświęcić swój prywatny budżet na kurs online, jeśli zwiększy on ich szansę na lepszą pracę.

(Raport Cyfrowa ewolucja kariery, 2021

Podczas konsultacji przedstawię Ci szereg technik i narzędzi, dzięki którym dowiesz się nie tylko jak zaplanować, ale przede wszystkim jak sprzedać kurs online z dużym zyskiem. Podczas naszego spotkania opowiem, jakie metody są skuteczne, a jakie generują wyłącznie koszty. Dzięki moim protipom dowiesz się jak nagrać kurs online dla swojej grupy odbiorców i jakich błędów unikać, aby nie sabotować swojej cennej pracy.

O mnie

Anna Prończuk-Omiotek – konsultant marketingu i sprzedaży online, mówca, certyfikowany trener szkoleń online. Znana w internecie jako AnnaPRO, głównie z tego, że uczy jak robić PROfesjonalne webinary i prezentacje.

Jestem autorką 5 kursów online, w tym 8-tygodniowego kompleksowego programu “Webinar Master”, opartego o autorską metodę WebinarPRO™. Jestem również wykładowcą akademickim i prowadzę zajęcia na Uczelniach publicznych i prywatnych takich jak Akademia Leona Koźmińskiego, WSB Gdańsk, UMCS w Lublinie, AGH w Krakowie.

Na co dzień pomagam firmom B2B i B2C podnosić efektywność ich działań online i tworzyć powtarzalne procesy dotarcia do klientów docelowych.  To co wyróżnia mnie od innych konsultantów to koncentracja na wpływie na wyniki biznesowe przy użyciu technik konsultingowych (mapowanie procesów marketingu i sprzedaży oraz ich optymalizacja) i szkoleniowych (warsztaty „celowane” na podstawie zdiagnozowanych wcześniej potrzeb). 

1,5 MLN PLN i ponad 200 ciepłych leadów – to efekt 3-miesięcznej kampanii online, którą prowadziłam dla jednego z klientów z branży szkoleniowej. Z kolei dla jednej z firm z branży IT wygenerowałam ponad 1 milion złotych z kampanii sprzedażowej opartej głównie o webinary.

Jestem też trenerem wystąpień publicznych, a moi klienci osiągają liczne sukcesy i zdobywają pierwsze miejsca w konkursach na najlepsze wystąpienia. Startupy, które przygotowywałam do prezentacji przed inwestorami, zdobyły finansowanie w wysokości nawet 1 mln. złotych.

Sprzedaż kursów online – rekomendacje z Linkedin:

Natasha Iudina

Rekomendacja Natasha Iudina

I am very happy to know Anna and can highly recommend her work. Our startup has participated in the competition to enter accalerator for educational start-ups. And we have actually won it. Anna gave as important advice how to improve our pitch deck, as well as how to feel confident during presentation. It helped a lot!

Natasha Iudina
Co-founder Zlotynauczyciel.pl

Adam Gozdalik

Adam Gozdalik

To dzięki Ani w amerykańskim stylu przedstawiliśmy nasze pomysły na rozwój MŚP. Przyjemnością było twórczo współpracować nad innowacjami i sposobem ich prezentacji. Gorąco polecam Anią wszystkim, którzy szukają wsparcia w wystąpieniach publicznych!

Adam Gozdalik
We help to see and understand the value of data

Anna Wykurz

Anna Wykurz

Miałam przyjemność współpracować z Anią przy tworzeniu pitch decka naszego nowego projektu. Dzięki wskazówkom opisującym krok po kroku co powinien zawierać dobry, czytelny pitch deck – stworzyliśmy prezentację bardzo dobrze oddającą idee projektu i wzbudzającą duże zainteresowanie inwestorów. Aniu dziękuję.

Anan Wykurz
CEO & Founder at We Do Media Group: We Do Hotels | We Do Med & Beauty

Chcesz wiedzieć jak sprzedać kurs online?

Chcesz wiedzieć, jak sprzedawać szkolenia online? Porozmawiajmy! Napisz do mnie wiadomość e-mail lub umów się na bezpłatną, 20-minutową konsultację, podczas której zdradzę Ci wygenerować imponujące zyski!