Naucz się jak robić WEBINARY, które przyciągną do Ciebie KLIENTÓW

Dołącz do kursu:

Webinar Master

i zostań mistrzem webinarów

Co zyskasz?

Anna PRO landing

Moja misja

„Głęboko wierzę w to, że każdy ma do przekazania coś wartościowego. Ty także! Dlatego chcę Ci pomóc przekazać tę wiedzę w poprzez webinary i wystąpienia online, które będą budowały Twoją markę i dochodowy biznes” – Anna Prończuk-Omiotek 

Dla kogo? czyli Czyli kto może zostać webinarowym mistrzem?" 💪

Ten kurs jest dla Ciebie jeśli jesteś:

Trenerem, konsultantem, mentorem, coachem, autorem i chcesz:

Przedsiębiorcą, właścicielem firmy, managerem, kierownikiem i chcesz:

Marketerem, specjalistą, hobbistą lub człowiekiem z pasją i chcesz:

Dla kogo NIE JEST ten kurs?

Co otrzymujesz w ramach kursu?

BRZMI DOBRZE?

Zobacz przykłady moich materiałów

Agenda kursu

Czego się nauczysz?

TYDZIEŃ 1

Podstawy (dostępne od 30.11.)

  1. Powitanie
  2. Po co to? Ustal cel
  3. Do kogo mówisz?
  4. Tematyka webinaru
  5. Wybór tytułu pod kątem SEO
  6. Błędy osób początkujących
  7. Jak zrobić agendę?
  8. Webinar to biznes
  9. Najszybszy sposób na zrobienie webinaru
  10. Webinar samemu czy z gościem?
  11. Jak zapraszać gości? Przykładowy email
  12. Jak zorganizować webinar w miesiąc? Czy to łatwe?
  13. Case study: Nietrafiona grupa docelowa, czyli jak straciłam 10 000 zł
  14. Zadanie do wykonania
  15. Sesja Q&A

TYDZIEŃ 2

Technikalia

  1. Od czego zacząć?
  2. Podstawowe kwestie techniczne związane z transmisją
  3. Błędy osób początkujących związane z technikaliami
  4. Polecane programy do transmisji webinarów
  5. Inne polecane programy do prowadzenia webinarów
  6. Jak wybrać kamerę?
  7. Jak wybrać oświetlenie?
  8. Jak dobrać tło do webinaru?
  9. Czym jest tajemny green screen?
  10. Jak zadbać o perfekcyjny dźwięk?
  11. Rodzaje mikrofonów
  12. Pop-filtry, owiewki, osłonki i inne magiczne gąbeczki
  13. Jestem przerażony/a występowaniem na żywo – co z tym zrobić?
  14. Zadanie do wykonania
  15. Sesja Q&A

TYDZIEŃ 3

Jak przygotować się do webinaru?

  1. Pierwsze 5 minut Twojego webinaru [SZABLON]
  2. Pierwsze wrażenie i inne aspekty psychologiczne
  3. Budowanie marki eksperta na webinarze
  4. Błędy osób początkujących dotyczące przygotowywania prezentacji
  5. Psychologia kolorów w prezentacjach
  6. Jak słuchacz ma Ci zaufać?
  7. Typy słuchaczy
  8. Jak mówić, aby publiczność słuchała z zaciekawieniem?
  9. Najskuteczniejsze formy retoryczne w wystąpieniach
  10. Emocje w prezentacji
  11. Archetypy marki
  12. Opowiedz mi bajkę… czyli storytelling
  13. Cztery typy”story”
  14. Robić slajdy czy nie?
  15. Prompter vs. konspekt
  16. Ostatnie 5 minut Twojego webinaru [PROCES]
  17. Zadanie do wykonania
  18. Sesja Q&A

TYDZIEŃ 4

Marketing

  1. Promocja Twojego webinaru
  2. Błędy początkujących
  3. Budowa listy emailingowej [PROCES]
  4. Jak uzyskać 1000 zapisanych osób na swój webinar i czy to jest już dużo?
  5. Czym jest lead magnet? W jakiej formie go przygotować?
  6. Jak pisać emaile?
  7. Reklama organiczna Twojego webinaru
  8. Content marketing
  9. Podcasty
  10. YouTube
  11. Social media
  12. Growth hacking w social mediach
  13. Polecane narzędzia
    Dzień przed…
  14. Zadanie do wykonania
  15. Sesja Q&A

TYDZIEŃ 5

Showtime!

  1. Kamera-akcja! It’s Showtime!
  2. Co musisz zrobić w dniu webinaru?
  3. Błędy osób początkujących
  4. Nagrywanie webinaru [PROCES]
  5. Dlaczego nie lubię słuchać swojego głosu na nagraniach?
  6. Jak sobie radzić z tremą, lękiem i stresem przed wystąpieniami?
  7. Polecane ćwiczenia relaksacyjne
  8. Jak zadbać o dobrą emisję głosu na webinarze?
  9. Trenowanie dykcji
  10. Czy mnie widać, czy mnie słychać?
  11. Najskuteczniejsze formy retoryczne w wystąpieniach
  12. Moderacja chata
  13. Jak zaangażować słuchaczy na chacie?
  14. Jak radzić sobie z hejtem i z osobami podważającymi Twój autorytet podczas prezentacji?
  15. Zadanie do wykonania
  16. Sesja Q&

TYDZIEŃ 6

Po premierze?

  1. To już po wszystkim?Zdecydowanie NIE!
  2. Błędy osób początkujących
  3. Co musisz zrobić po webinarze, a 90% osób tego nie robi?
  4. Emailing „Dzień po”
  5. Bonusy po webinarze – czy warto je robić?
  6. Co może być bonusem?
  7. Jak robić piękne eBooki i checklisty bez inwestowania majątku w gażę grafika?
  8. Co można zrobić z nagraniem z webinaru?
  9. Czym jest redystrubycja treści?
  10. Jak robić redystrybucję, aby pracować mniej, a zarabiać więcej? [PROCES]
  11. Ile musisz zrobić webinarów, aby zacząć na nich sprzedawać Twoje produkty i usługi?
  12. Webinary sprzedażowe – jak je robić dobrze? [PROCES]
  13. Jak sprzedawać na webinarach?
  14. Jak zarabiać więcej dzięki webinarom?
  15. Sesja Q&A 

BONUS!

TYDZIEŃ 7 - MINI KURS

Marketing dla zaawansowanych

  1. Skuteczny email marketing dla zaawansowanych
  2. Sekwencje email
  3. Reklama płatna
  4. Case study: Reklama w Google – najskuteczniejsze metody i przykłady
  5. Case study: Reklama na Facebooku – najskuteczniejsze metody i przykłady
  6. Case study: Reklama na Instagramie – najskuteczniejsze metody i przykłady
  7. Case study: Reklama na LinkedIn – najskuteczniejsze metody i przykłady

Twój wybór

Dołączając do kursu “Webinar Master” w pierwszej edycji masz realny wpływ na to, jak będzie wyglądała agenda kursu. Materiały przygotowuję na podstawie ankiet wśród uczestników i rozmów indywidualnych, więc dołączając jako jedna z pierwszych osób możesz proponować tematy, a ja je nagram.

opinie

Przeczytaj, co o współpracy ze mną myślą inni

Nabór do kursu zamykamy 07.12.2020 o godz 21:00. Zarezerwuj swoje miejsce już dziś, bo zostało niewiele czasu!

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy

OK, jak mogę dołączyć?

Dostęp do kursu jest możliwy w trzech wariantach. Wybierz taki, który Ci najbardziej odpowiada:

Nabór do grupy kursantów „Webinar Master” będzie trwać od 23.11.2020 do 07.12.2020 do godz 21:00. Jeśli chcesz otrzymać powiadomienie, gdy ruszy nabór, zostaw tu swój adres email:

Nabór do grupy kursantów „Webinar Master” kończy się 07.12.2020 o godz 21:00. Nie przegap okazji – zapisz się już teraz, ponieważ cena w kolejnych edycjach będzie zdecydowanie wyższa. Zapisy trwają jeszcze tylko przez:

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy

jAK UZYSKAĆ dostęp?

Dostęp do kursu jest możliwy w trzech wariantach. Wybierz taki, który Ci najbardziej odpowiada:

Pakiet Solo

349
  • 100 lekcji video
  • 10 work-booków
  • 6 sprawdzonych procesów i checklist
  • Co tydzień zadanie do wykonania
  • 7 sesji live QA
  • Brak dostępu do zamkniętej społeczności na facebooku
  • Brak indywidualnego feedbacku, bo pracujesz Solo

Pakiet Premium

497
  • 100 lekcji video
  • 10 work-booków
  • 6 sprawdzonych procesów i checklist
  • Co tydzień zadanie do wykonania
  • 7 sesji live QA
  • Możliwość uzyskania feedbacku na grupie na facebooku
  • Dostęp do zamkniętej społeczności na facebooku
popularny

Pakiet VIP

997
  • 100 lekcji video
  • 10 work-booków
  • 6 sprawdzonych procesów i checklist
  • Co tydzień zadanie do wykonania
  • 7 sesji live QA
  • Dostęp do zamkniętej społeczności na facebooku
  • Możliwość uzyskania feedbacku na grupie na facebooku
  • 2 indywidualne konsultacje z autorami kursu

WAŻNE: Kurs jest teraz sprzedawany w przedsprzedaży, dlatego ceny są tak niskie. Przedsprzedaż trwa w dniach 27.10.-02.11. do godz. 21:00. Oficjalna sprzedaż w normalnych cenach rusza 23.11.2020. Pierwsze materiały będą dostępne od 23.11.2020.

Poznaj autorkę kursu

Anna Prończuk-Omiotek vel „Anna PRO” – przedsiębiorca, innowator i mentor. Ekspertka od wystąpień publicznych (zarówno tych na scenie, jak i online).  Autorka bloga www.AnnaPRO.pl i kanału na YouTube „Anna PRO”.  Od 10-lat dzieli się swoją wiedzą jako prelegentka na konferencjach i webinarach. Szkoliła i doradzała w ponad 250 firmach i instytucjach, m.in.: 

✓ Mercedes-Benz,

✓ TEDx, 

✓ Business Link, 

✓ Investin. 

✓ Doradza jako mentor m.in. w Platformie Startowej „Unicorn Hub”, gdzie przygotowuje przedsiębiorców do prezentacji typu „pitch”. Dzięki temu ich innowacyjne startupy zdobyły dofinansowanie w wysokości 1 mln zł.

Prywatnie: szczęśliwa żona, kociara i podróżniczka.

Opinie ekspertów

Poznaj współautora kursu

Patryk Omiotek – w branży IT od 15 lat. Autor  kursu online SzkolaReacta.pl  oraz kanału YouTube na temat nauki programowania. Od 8 lat dzieli się swoją wiedzą jako ekspert na konferencjach, wykladowca akademicki i trener.  Oganizator konferencji w branży IT i marketingu, m.in. WebinarExperts.pl

Aktualnie jako programista w firmie intive, gdzie realizuje wiele ciekawych projektów m.in. dla firm z Doliny Krzemowej, pewnej znanej akademii filmowej z USA i dla startupów, w które inwestowali chociażby Steve Wozniak czy Google.

W kursie „Webinar Master” prowadzi cały Tydzień 2. gdzie w jasny sposób omawia wszystkie kwestie techniczne związane z webinarami. Kombinacja jego doświadczeń to gwarancja, że opanujesz organizację webinarów w stopniu, który nie byłby możliwy w innym miejscu i z innym mentorem. 

Patryk będzie też dostępny na zamkniętej grupie na Facebooku i będzie brał udział w 7. sesjach live QA.

Patryk Omiotek webinary

Opinie kursantów

Powyższe rekomendacje mówią same za siebie!

Zapisz się już dziś, a od razu uzyskasz dostęp do społeczności osób, które tak jak Ty chcą opierać swój biznes o webinary, transmisje i szkolenia online.

p.s. Jeśli masz pytaniE, zadaj je!

Nie jesteś pewna/pewny, czy program jest dla Ciebie? Napisz email na: kurs@annapro.pl. Odpowiem na każde pytanie.

Podaj dalej

Jeśli znasz kogoś, komu ten kurs może pomóc, kliknij w ikonkę poniżej i udostępnij ten kurs.

Pomoże mi to dotrzeć do szerszego grona odbiorców.
Z góry dziękuję 🙂

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

A jeżeli chcesz dołączyć do kursu to:

Made with ❤ by Anna PRO

Masz pytania? Napisz: kurs@annapro.pl |  Polityka prywatności