Braku efektów na LinkedIn? Zmień to!

Jak zwiększyć zasięg postów i docierać do potencjalnych klientów na LinkedIn?

Case study profilu na 12000 followersów

Środa
05.03.

Godzina
10:00

Wiesz, że warto działać na LinkedIn, ale brakuje Ci rezultatów?

Dajesz z siebie wszystko – publikujesz, komentujesz, budujesz relacje – a mimo to potencjalni klienci Cię nie zauważają.

Twoja sieć kontaktów na LinkedIn rośnie, ale brakuje Ci realnych efektów – relacji, które mogłyby przełożyć się na konkretne efekty biznesowe.

Tworzenie postów z AI nie przyniosło oczekiwanych efektów – wygenerowane teksty brzmiały sztucznie i nie nadawały się do publikacji.

Brzmi znajomo?
Pokażę Ci jak wykorzystać AI na LinkedIn, aby maksymalnie zoptymalizować działania.

Czego konkretnie dowiesz się podczas webinaru?

Brzmi Ciekawie?

Odbierz nagranie webinaru!

Wyobraź sobie, że Twoje treści pracują na Twoją markę, a Ty masz więcej czasu na budowanie prawdziwych relacji.

Nawiązujesz relacje, które przekładają się na propozycje współpracy i  większą rozpoznawalność w branży.

AI wspiera Cię w researchu, edycji treści i analizie wyników, dzięki czemu masz więcej czasu na to, co naprawdę ważne.

Nie musisz już udowadniać, że jesteś ekspertem – ludzie sami zaczynają się do Ciebie zwracać po opinie i rekomendacje.

Nie zastanawiasz się, o czym pisać – AI podpowiada Ci pomysły i pomaga pisać treści, które są autentyczne i dopasowane do Twojego stylu.

LinkedIn staje się Twoim skutecznym narzędziem biznesowym, które pracuje na Twój rozwój nawet wtedy, gdy nie jesteś online.

LinkedIn przestaje być „kolejnym obowiązkiem”, ale staje się narzędziem do budowania autorytetu i docierania do klientów. 

Anna Prończuk - Omiotek - Ai na LinkedIn

Kto poprowadzi ten webinar?

Anna Prończuk-Omiotek

Znana w internecie jako AnnaPRO, ponieważ uczę jak robić PROfesjonalny marketing, który wspiera sprzedaż.

Przedsiębiorca, certyfikowany trener i mówca, autorka programów edukacyjnych. Współzałożycielka dwóch firm: SalesYY.com oraz WebAmigos. Przez ostatnie 15 lat Anna współpracowała z ponad 400 klientami, takimi jak Mercedes-Benz, General Electric czy Santander.

W 2024 roku Anna otrzymała pierwsze miejsce i nagrodę za najlepsze wystąpienie na konferencji „I love marketing & AI”, gdzie zaprezentowała innowacyjne podejście do wykorzystania sztucznej inteligencji w marketingu. Jej wystąpienie dotyczyło praktycznego wykorzystania modeli sztucznej inteligencji do klonowania i generowania głosu, obrazu, a także wykorzystania avatarów AI w marketingu, sprzedaży i obsłudze klienta.

Regularnie dzieli się wiedzą o zastosowaniu sztucznej inteligencji w biznesie, marketingu i sprzedaży, a także poradami z zakresu wystąpień publicznych. Jej kanał na YouTube „ANNA PRO” subskrybuje 5000 widzów, a co miesiąc odwiedza ponad 10 000 osób, dzięki czemu został wyróżniony w 2024 roku jako jeden z TOP 10 kanałów w Polsce z najwyższym współczynnikiem zaangażowania w kategorii „Marketing i biznes”. Anna regularnie tworzy treści zarówno po polsku, jak i po angielsku, co pozwala jej na międzynarodowy zasięg. Jej profil na Linkedin obserwuje ponad 10 000 osób z różnych krajów.

Zaufali mi:

Webinar zaczynamy za:

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy

Środa
05.03.

Godzina
10:00 - 11:30

Zapisz się na listę i odbierz nagranie!

Wideo Marketing Anna Prończuk-Omiotek
ul. Nowy Świat 33/13, Warszawa
NIP: 563-236-43-25, biuro@annapro.pl

Copyright 2024